Avatar billede hvoss Praktikant
20. oktober 2009 - 10:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Chrome: Windows bundbjælke forsvundet

Hej!

Jeg bruger Google Chrome og fra den ene dag til den anden er windows bundbjælke væk når jeg bruger Chrome. Dvs. jeg kan ikke gå i fx start eller se uret når jeg bruger browseren. Når jeg minimerer browseren dukker bundbjælken op igen. Det hjælper ikke at genstarte maskinen. Nogen forslag?

VH Henning
Avatar billede Blandy Praktikant
20. oktober 2009 - 10:40 #1
Prøv at minimer din browser og gå ned på proceslinjen og højreklik og egenskaber. Er der flueben ved "Bevar altid proceslinjen øverst"? Det skal der være for at proceslinjen står fremme når du bruger din browser.
Avatar billede hvoss Praktikant
20. oktober 2009 - 10:45 #2
Ja, det flueben er der og det er heller ikke noget problem med andre programmer - fx IE og Outlook. Dvs. det synes at være en ting der relaterer sig til Chrome...

VH Henning
Avatar billede Blandy Praktikant
20. oktober 2009 - 10:52 #3
Oki. Prøv og kig lidt på Chrome's indstillinger. Det kan være at den er sat til, at være øverst når browseren er startet.
Avatar billede hvoss Praktikant
20. oktober 2009 - 11:03 #4
I givet fald ved jeg ikke hvor jeg skal kigge henne - har været indstillingerne igennem og kan ikke finde noget relevant. Har også forsøgt at gendanne standarder - uden effekt...
Avatar billede hvoss Praktikant
21. oktober 2009 - 10:03 #5
Problemet har tilsyneladende løst sig selv... Men tak for hjælpen, Blandy. Du får point, for jeg var faktisk ikke klar over, at man kunne sætte det flueben du henviste til...

VH Henning
Avatar billede Blandy Praktikant
21. oktober 2009 - 10:54 #6
Jamen selv tak- Vi er her jo for at hjælpe hinanden;)
Avatar billede LisbethDj Nybegynder
07. maj 2014 - 21:27 #7
Jeg har ovenstående problem.
Proceslinjen dækkes når jeg åbner Crome...
Hvordan får jeg den synlig så jeg kan bruge den og se uret f.eks.
Jeg har prøvet at sætte flueben i EGENSKABER > ØVERST.......men så flyttede linjen bar op øverst på skærmen...
Avatar billede knejsx Nybegynder
25. maj 2014 - 20:39 #8
Har sloges med det samme problem et par dage. Har konstateret at problemet ikke er der med Firefox. Håber at nogen har en løsning.
Avatar billede knejsx Nybegynder
31. maj 2014 - 14:08 #9
Efter at have prøvet alle andre forslag jeg er stødt på, valgte jeg at afinstallere Chrome og dernæst installere browseren igen (Version 35.0.1916.114 m). Det løste problemet med den skjulte proceslinje. Men også det værre problem jeg har haft i samme tidsrum: Nemlig at min gmail var usynlig i browserens standardvisning (men synlig som grundlæggende html).
Da jeg har LastPass og Xmarks, var problemet med passwords og bookmarks til at overse.