Avatar billede donjepski Praktikant
15. oktober 2009 - 16:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billede i tabel - Firefox vs. IE

Hejsa,
Jeg har et problem, jeg ikke er stødt ind i før.

Kig på kildekoden til denne side i hhv. IE og Firefox: http://badlands.dk/side/visalbum/Hammersmith%20Odeon,%20London%20%2775
og fortæl mig, hvordan jeg kan få IE til at læse procenterne rigtigt :)

På forhånd tak!
Avatar billede ebusiness Nybegynder
15. oktober 2009 - 17:43 #2
Det er så de gamle IEer der har en anden opfattelse.

Generelt, brug CSS hvor det er muligt, det giver færre problemer. Specifikt for tilfældet, sæt da billedbredden til et antal pixels, det burde du i øvrigt også gøre for mange andre elementer.
Avatar billede donjepski Praktikant
15. oktober 2009 - 18:41 #3
Jeg synes bare tit, at jeg har haft problemer, når jeg angiver i pixels, når jeg skifter skærmopløsning. Dog mest mht. designs osv.