Avatar billede tillebeck Nybegynder
08. oktober 2009 - 15:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ip telefon til sip-udbyder

Billig ip telefon, som er ok at snakke med. Har et firmaabonnement hos Ipinion, og der koster IP-telefoner fra 1000,- og op. Måske en helt almindelig pris. Men troede selv, at de lå på 250,- og op for alm. bordmodeller.

Bruger pt. en softphone, men der er bare for meget støj. Virker til at min nye pc ikke rigtigt kan klare lyd så godt, for det er i alle programmer, at min mic giver støj

Nogle hint el. anbefalinger?
Avatar billede bmpi Nybegynder
08. oktober 2009 - 15:18 #1
Tag et kig på Siemens Gigaset linje. De er rigtig gode til prisen. Jeg bruger selv en Gigaset C470, og den fungerer upåklageligt.

http://www.edbpriser.dk/Search/Products.aspx?q=gigaset&sp=all&s=popularity&qt=All&nf=%252bspecifictaxonomy%253a%255e%2522Telefoni%257c78%252fIP%2btelefoni%257c20%2522%2524
Avatar billede tillebeck Nybegynder
19. oktober 2009 - 11:18 #2
Tak for svar.
Fint, hvis du har gode erfaringer med en adaptor. Så kan jeg spare de mange penge til en rigtig ip-telefon.