Avatar billede peterpeter Seniormester
05. oktober 2009 - 15:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nyt logo med glimt af det gamle ;-)

Kære alle

Min ven har et logo, som han har brugt i mange år, nemlig dette her:
www.bm-teknik.dk/eksperten/769037.jpg

Nu har han skiftet navn og vil derfor også gerne have et nyt logo.

Han kunne godt tænke sig et ala dette her:
www.bm-teknik.dk/eksperten/viewlogoCAGO45GU.jpg

Fordi:
Det nye logo "ligner lidt" - en tank - noget niveau måleudstyr - og noget væske. Men UDEN at være det (endnu) hvis I forstår.
;-)

Kunne man lave det nye logo - måske shine det lidt op så det er lidt pænere jvf. beskrivelsen og så bruge noget af det gamle logo ? - evt. med den gamle baggrund med de ternede felter ???

Eller noget andet måske ???

Teksten skal udelades, der skal ikke skrives noget tekst ;-)

Nogen der har lyst til at komme med et bud ?? - hvordan man kunne smelte dem sammen ??

På forhånd tak for hjælpen ;-)

Med Venlig Hilsen

Peter
Avatar billede ziron Nybegynder
05. oktober 2009 - 18:01 #1
Hej Peter,

Når du/i skriver bud,

Snakker vi så også pris, eller mener i opgaven kun skal løses for point?

Mark.
Avatar billede mall Nybegynder
05. oktober 2009 - 18:03 #2
Jeg må indrømme at jeg ikke kan se sammenhængen med logoet, hvis det skal ligne væske og måleudstyr..
For mig ligner det en cirkel, med to farver, og nogle hvide streger som er meget malplaceret..
Avatar billede peterpeter Seniormester
05. oktober 2009 - 21:01 #3
Godaften Godaften

Det er rigtig nok, fantsien skal være lidt "spooky" hvis man skal kunne se væske med mere....
Men det syntes min kammerat ;-)

Tror du, mn kunne smmenlægge dem ??

!  På forhånd tak
/Peter

PS: Nice site malls.dk !! Flot grafik mm.
Avatar billede mall Nybegynder
05. oktober 2009 - 21:14 #4
Hmm.. Jaa... Altså, jeg regner med at de hvide er målere ik?

Hvis det skal ligne målere.. Så ville jeg nok sætte tal, eller evt. tjekke målere rundt omkring på ting.. og se hvordan de er lavet.. Og så prøve at overføre det til logoet..

Men syns sku ikke den er så nem den der..

Jo tak :)
Avatar billede peterpeter Seniormester
05. oktober 2009 - 21:40 #5
Godaften Mall

Jeg forstår dig ;-)

Der skal bare ikke så meget til, for at dupere mig !! Så du er velkommen til at forsøge.... Jeg kan lide din stil, men forstår godt hvis du ikke vil ;-)

Tak anyway ;-) - og fortsat god aften.

/Peter
Avatar billede bill20 Nybegynder
06. oktober 2009 - 13:33 #6
Et forsøg. C",)
http://www.adss.dk/eksperten/888612.html

vh. *Bill
Avatar billede mall Nybegynder
06. oktober 2009 - 21:15 #7
Jeg er selv igang med en del projekter, så jeg har ikke tid til at lave logo :)
Men jeg skal nok komme med feedback hvis du kreerer noget nyt :)
Avatar billede peterpeter Seniormester
06. oktober 2009 - 22:19 #8
Kære alle
Tak for jeres input.

Bill20 ! Ser OK ud... Kunne du lave det lidt mere "skarpt" ?? Jeg syntes det ser lidt sløret ud.... Eller måske er det bare mig ;-)

..og en lille skygge nederst som på oplægget ??

Så tror jeg, den måske er der ;-)

...har du evt. gode idéer, mall ??

Tak

/Peter
Avatar billede mall Nybegynder
06. oktober 2009 - 23:49 #9
Det er uskarpt fordi billedet i forvejen er af dårlig kvalitet..
Dette kan rettes ved at tegne det op i Illustrator.. Hvorved du også får det i vector, og kan benytte det på breve, papir, nettet osv. uden at du mister kvalitet ved resize..

Jeg kan stadig ikke lide logoet.. Da det i mine øjne ikke symbolisere det som det skal.. Men det er jo blot min fantasi der begrænser mig..

Mine idéer:
Skriv stikord, find billeder som passer til de stikord, se på dem, tegn en masse logoer, vælg det du synes bedst om, eller bland nogle af dem sammen.. Og få det lavet som vector grafik..
Avatar billede bill20 Nybegynder
07. oktober 2009 - 13:53 #10
Har prøvet at gøre det lidt skarper.
http://www.adss.dk/eksperten/888612.html

Mv.
*Bill