Avatar billede Jon_G Nybegynder
05. oktober 2009 - 14:28 Der er 1 kommentar

Min Lacie eksternhardisk vises ikke på desktoppen.

hej alle eksperter.

Jeg bruger en mac power book os X version 10.4.11, processor 1,25 GHz Hukommelse 1,25 GB DDR SDRAM. Og bruger tiger

Jeg har et ret så irriterende problem, jeg har lige købt en ekstern Lacie Littel Disk 250gb, usb 0.2 og den vil ikke vise sig på mit skrivebord eller i finder når jeg tilslutter den.

Jeg har prøvet at formatere Lacien og den virker fint på andre computere feks. en mac book pro som bruger leopart.

Kan det være et problem at jeg bruger tiger? jeg har ikke før haft dette problem med eksterne harddiske eller usb i  forhold til at bruge tiger. Jeg har prøvede at opdatere min tiger så meget som muligt, men det hjælper ikke.

Håber meget i kan hjælpe mig...
Avatar billede egonspock Seniormester
05. oktober 2009 - 16:49 #1
Mon det kan hjælpe med den her?
http://www.soderhavet.com/refresh/