Avatar billede stiedl Nybegynder
23. december 1999 - 00:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

modem/personel webserver

Jeg har tilsluttet mit modem, men kan ikke køre personel webserver uden at jeg også går online med modemet.

Er der nogen som har erfaring med dette og som kan løse mit problem
Avatar billede euhp Nybegynder
23. december 1999 - 01:24 #1
Du skal nok slå proxy fra, eller tilrette LAN settings til ikke at automatisk checke proxy settings.

Men dette er jo ikke et ASP spørgsmål?
Avatar billede aller Nybegynder
23. december 1999 - 03:00 #2
Det kunne det blive, hvis han vil bruge pws til at lave asp-sider :)
Avatar billede hirtshals Nybegynder
23. december 1999 - 08:42 #3
Se følgende

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=7665

Jeg har haft nøjagtig samme problem, først blev jeg så tosset at jeg afinstallerede igen, men har nu geninstalleret, og bruger metoden, når du åbner din browser, og vil gå på din startside, vælg da at arbejde offline, hvis du så taster url til din lokale pws ind, så spør den igen, vælg etabler forbindelse, ´dermed etableres en forbindelse til pws, og du kommer ikke på nettet, det virker lidt kluntet, men er åbenbart det eneste som virker
Avatar billede jensaa Nybegynder
24. december 1999 - 02:37 #4
en anden mulighed er også at lave en genvej til
http://127.0.0.1/
så bruger du bare den til at teste på og den vil aldrig ringe op til nettet!