Avatar billede jokian Nybegynder
13. juli 2001 - 13:07 Der er 2 kommentarer

Hvilket grafikkort....

Hej

Jeg har efterhånden opgivet at få mit ASUS V7700 GF2 til at virke på mit ASUS P4T MB så enden på \"historien\" bliver nok at få puttet et andet grafikkort i maskinen.

Derfor: ERFARINGER EFTERLYSES:
Hvilket kort har DU siddende i dit P4T bundkort og er det godt eller skidt? Hvilket kort kan anbefales??
Jeg kører primært 2D, men kan godt finde på at tage et enkelt spil ind imellem - i netværk, så det skal nok kunne køre 3D.
Prismæssigt skal vi bevæge os i samme leje som V7700 (ca. kr. 1.600 - 1.800,- inkl. moms), da der er tale om en ombytning.

M.v.h.
Joen
Avatar billede ferro Nybegynder
18. august 2002 - 13:47 #1
så vil jeg helt klart anbefale etr asus geforce 4 ti 4200 128 mb ddr... det koster 1600kr..jeg har det selv og det er rigtig godt..find det bl.a. på www.midtdata.dk og www.edbpriser.dk
Avatar billede evil-twin Nybegynder
30. juli 2003 - 22:14 #2
et ati radeon 900o pro , ganske godt kort med 128 mb ram www.shg.dk