Avatar billede foolzrailer Nybegynder
30. september 2009 - 20:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilket bundkort?

Hey hey,

Er ved at strikke end ny pc sammen, og er kommet i tvivl om hvilket bundkort jeg skal have til det. Bundkortet skal kunne klare følgende krav.

- Club 3D Radeon PCI-E HD5850 1GB DDR5 HDMI
- Corsair DDR3 PC3-1600 6GB CL9 kit XMS3 Classic x 2
- Intel Core i7 920 2.66 GHz 8MB Box

Har også en del harddiske, men SATA porte plejer der ikke at være problemer med. Vi snakker et almindeligt ATX kort. :)
Avatar billede foolzrailer Nybegynder
30. september 2009 - 20:17 #1
Skal lige siges at jeg selv har kigget på.

Gigabyte GA-EX58-UD4P X58 DDR3 CrossFireX, men ved ikke om det passer til det valgte grafikkort :/

http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=06921
Avatar billede justrace Novice
30. september 2009 - 20:32 #2
Det skulle ikke give pronlemer på ngen måder med det du beskriver.
Avatar billede foolzrailer Nybegynder
30. september 2009 - 20:56 #3
Mange tak for svaret :)
Avatar billede justrace Novice
30. september 2009 - 21:19 #4
Selv tak. :)

Jeg vil godt anbefale at du kigger på Corsairs Dominator med HDX, og evt. et ASUS bundkort.