Avatar billede vbchristian Nybegynder
27. september 2009 - 11:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ukendt fil dukker op på skrivebordet

Hejsa. I dag da jeg åbnede computeren, så ligger der en fil, som jeg ikke ved hvor stammer fra. Filen hedder: 8429GH.mst
Men jeg er helt uvidende om, hvordan den er opstået. Hvis det kan være til hjælp, så installerede jeg Windows Vista Service Pack 2 i forgårs.

MVH CCH
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2009 - 12:18 #1
jeg bruger win 7 så det er lidt på hukommelsen.
mener at huske at du kan højre klikke på den og i egenskaber gøre den usynlig. sådan ville jeg gøre hvis jeg var i tvivl om det ville skade at fjerne den i hvert fald midlertidigt.

andre bud.

m.v.h
Avatar billede tjacob Juniormester
27. september 2009 - 12:56 #2
Ud fra filtypen kunne det godt ligne en rest fra din opdatering, se her: http://filext.com/file-extension/mst
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2009 - 10:19 #3
Selve filen kan i hvert fald godt slettes uden at lave skade på din windows installation.
Ved så ikke hvorfor den ligger der, men .mst er pakker/installationsfiler, der indeholder opdateringer/udvidelser til eksisterende installationspakker såsom .msi.
Avatar billede vbchristian Nybegynder
28. september 2009 - 14:19 #4
så jeg skal bare slette filen? Er du 100% sikker på, at der ikke vil ske noget?
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2009 - 15:11 #5
Ja. Jeg har svært ved at forestille mig at Windows, eller noget andet program, har behov for at tilgå noget i en .mst fil, der er placeret på skrivebordet.

Som en anden i tråden også skrev, så er filen formentlig et levn fra en opdatering eller lignende (selvom jeg dog ikke mener at disse filer skulle placeres midlertidigt på skrivebordet) og du vil ikke miste noget ved at slette den.
Avatar billede vbchristian Nybegynder
24. august 2011 - 17:00 #6
lukket
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2011 - 17:24 #7
hvad var lige løsningen