Avatar billede kajak87 Nybegynder
23. september 2009 - 15:14 Der er 3 kommentarer

Canon BJC 6100

Hej. Jeg har fået mig en gammel Canon bjc 6100 printer. Der ser ud til at være blæk nok i. Altså hvis jeg ser bort fra brugen af farver. Den har vidst stået stille i et godt stykke tid. Problemet er at jeg når jeg pinter får jeg intet på papiret. Både på selve blækpatronen og i holderen (grøn ting) der sidder i printeren er der friske blækrester. Jeg ved stort set intet om printere og hvad de forskellige ting hedder, så ved ikke lige hvad problemet kan være!?! Ved heller ikke om det kan komme til at virke ved at skifte et eller andet ud?
23. september 2009 - 15:23 #1
... blæk'åbningen' er tørret ud...
Prøv: Ta' blækpatronerne ud og tør/gnid med et stykke køkkenrulle sammen med lidt sprit ?
Avatar billede kajak87 Nybegynder
23. september 2009 - 15:55 #2
Hmm... skete ikke megen forskel. Har prøvet to gange at rense, men får stadig hvidt papir ud.
23. september 2009 - 20:12 #3
... det har jeg også oplevet; så er der ikke noget at gøre med DE patroner!!!