Avatar billede skipperven Nybegynder
22. september 2009 - 18:08 Der er 6 kommentarer

Min bærbar dell latitude d800, lader ikke efter bios opdatering .

Hej...
Har en fin ældre dell d800, som egenligt køre udemærket .
Men har et lille/stort problem, den er pludselig holdt op med,
at lade på batteriet . Det er faktisk sket samtid med en bios opdatering ..(A13)
Køre windows 7, den gratis prøveversion .
Er der nogen der kan give et godt råd ?
Mvh . skipperven
Avatar billede tiger_dk Mester
23. september 2009 - 09:25 #1
har du haft skiftet batteriet tidligere, eller er det hel fra da du købte maskinen i sin tid ?
Avatar billede skipperven Nybegynder
25. september 2009 - 22:42 #2
Hej Tiger .
Undskyld ventetiden, er i øjeblikket kun tildelt pc-tid i weekenden.
Ved ikke hvor gammelt batteriet er, computeren er købt brugt. Den har skiftet hænder et par gange, mere ved jeg ikke .
Kan et batteri, holde op med at tage imod strøm, sådan bare lige fra det ene øjeblik ?

Er der nogen måde man kan få strømforsyningen til at lade på batteriet igen ?

Det er jo nent nok, at købe et nyt batteri .
Mvh. Tommy
Avatar billede tiger_dk Mester
27. september 2009 - 21:53 #3
Det er sådanset mit bud, at skifte batteriet ! Det eller laderen !
Avatar billede skipperven Nybegynder
28. september 2009 - 08:26 #4
Hej Tiger .
Okay, tak for dit bud .
Er ny her på linen, hvad giver man i point ?
Mvh. Tommy
Avatar billede tiger_dk Mester
05. oktober 2009 - 12:47 #5
det er op til dig, nu har du ikke sat nogle point på højkant her !
Avatar billede tiger_dk Mester
08. oktober 2009 - 10:08 #6
ping