Avatar billede narkomic Novice
11. september 2009 - 22:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

WRT54GX-v2 w-lan problemmer

Hej experter.

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig.
Fandt et spørgsmål her inde med det samme problem men ingen løsning.
Proglemmet er med min router linksys WRT54GX-V2 er at efter noget tid så stopper den trådløse forbindelse med at virke.
Genstarter så routeren og så virker det igen.
Et andet problem er at forbindelsen er meget langsom nogen gange.
Har en 10 mbit forbindelse og tester den på speedtest og der kommer den knap nok op på 2 mbit i testen.
Håber at der er nogen der kan hjælpe med mit problem.

MVH Narkomic
Avatar billede dragonknight Juniormester
12. september 2009 - 01:28 #1
Kan være forstyrelser fra andre netværk, så hent www.netstumbler.com, og find en kanal der er ledig. Allerbedst hvis nabokanalerne også er ledig.
Avatar billede narkomic Novice
13. september 2009 - 18:44 #2
har prøvet netstumper og den siger at jeg bruger en channel oppe i 2000 klassen som virker meget underligt for mig og næsten ingen af de andre net har nogen channel.
Avatar billede dragonknight Juniormester
14. september 2009 - 13:22 #3
Er det en Vista maskine, skal du i egenskaber for exe filen, og sætte Kompatibilitets tilstanden til XP.
Avatar billede narkomic Novice
14. september 2009 - 15:05 #4
nej køre med xp maskiner og en med windows 7.
Avatar billede dragonknight Juniormester
15. september 2009 - 10:12 #5
Hvis det er på XP maskinen, og det trådløse netkort er tændt, skal den vise andre net med anvendt kanal.
Avatar billede narkomic Novice
22. september 2010 - 14:41 #6
slukket