Avatar billede tkaas Nybegynder
11. september 2009 - 15:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MYSQL til GeoRSS

Jeg har brug for hjælp fra en, der kan lave et script (fx PHP eller lignende), der kan trække felter ud af en eller flere tabeller i en mysql database og omdanne det til et GeoRSS feed. Scriptet skal selvfølgelig også tage højde for at specialtegn kommer rigtigt igennem.
Scriptet skal gerne laves, så det kan bruges som en skabelon i forbindelse med andre, lignende udtræk fremover.

vh. Tommy Kaas
Avatar billede peturkirke Novice
11. september 2009 - 17:35 #1
hvis du kan give mig GeoRSS syntaksen, eller et eksempel på hvordan det skal se ud, så kan jeg sikkert hurtigt programmere det. Mod betaling.
Avatar billede tkaas Nybegynder
12. september 2009 - 00:07 #2
Jeg skulle have skrevet, at jeg selvfølgelig er interesseret i at betale for hjælpen. Bare så der ikke er tvivl.
Jeg har læst mig til, at der er tre forskellige "standarder".
http://en.wikipedia.org/wiki/GeoRSS
Jeg er tilfreds, hvis resultatet følger  W3C geo GeoRSS-standarden.
Mine feeds skal hente indhold fra en eller to forskellige tabeller i databasen.
Jeg ved, hvordan teksten skal ende med at stå i feedet, og hvilke felter der skal trækkes ind fra databasen.´
Hvad mener du, at det skal koste?
Avatar billede peturkirke Novice
12. september 2009 - 01:14 #3
1.999 kr.
Avatar billede tkaas Nybegynder
12. september 2009 - 14:35 #4
Vil du give mig din email (og et svar) så kontakter jeg dig privat.
Avatar billede peturkirke Novice
12. september 2009 - 15:08 #5
peturkirke@hotmail.com