Avatar billede Menghoff Nybegynder
10. september 2009 - 20:22 Der er 1 kommentar

de fire skruer der sidder på harddisken i en macbook pro?!?

Jeg har et problem. Min gamle harddisk i min macbook pro 17" unibody crashede, og befinder sig nu hos et firma der kan gendanne data fra ødelagte harddiske. Og på den sidder de fire skruer, som jeg skal bruge til installation af en ny harddisk. Jeg får ikke den gamle tilbage foreløbig, og skal i gang med med min mac igen hurtigst muligt, så hvordan og hvor kan jeg få fat i fire nye installationsskruer? er det nogle standard skruer, eller er det nogle der er lavet specielt til mac-bærbare?

Evt. nogle navne på nogle butikker i KBH, som måske kunne have dem, ville være fedt..

På forhånd tak!

Michael
Avatar billede timelord Nybegynder
25. juni 2014 - 22:44 #1
Det kunne jeg også godt bruge et svar på.