Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
07. september 2009 - 16:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Webservice error efter andet forsøg

Jeg får en The request was aborted: Could not create SSL/TLS secure channel error når jeg forsøger at gøre et webservice kald. Jeg har kigget mig ret godt rundt på Google og fundet en masse der har fået den samme fejl og har en masse forslag....

Men den store forskel er at alt fungerer fin første gang og derefter er det lige meget hvad jeg sender af sted. Det er lige meget hvad jeg forsøger - så returnerer den kun den samme exception. Men hvis man venter 3-5 minutter er den "klar igen".
Avatar billede windcape Praktikant
08. september 2009 - 07:15 #1
Og der er 30 millioner forskellige måder at skrive webservice requests på, så hvordan regner du med vi skal kunne hjælpe dig uden relevant kode, og specifikationer?

http://catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html
Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
27. september 2009 - 11:33 #2
Det var mere hvis nogen andre havde oplevet det samme eller havde et link til nogen andre der har oplevet dette på den samme måde som mig (altså at det virker første gang, men ikke anden).

Men jeg løst problemet ved at skrive en wrapper-klasse og tvinge den til at køre http 1.0 i stedet for 1.1.