Avatar billede napisok Nybegynder
07. september 2009 - 14:28 Der er 2 kommentarer

VPN og Cisco Small Business WRVS4400N

Hej,
jeg skal bruge lidt hjælp for at lave en vpn forbindelse. Har en NAS-harddisk som jeg vil arbejde med via internettet og i den forbindelse fået anvist at det skal være via en vpn-router. Som skal sættes op:
NAS-harddisk -> VPN-router -> internet -> bærbar med xp home.

Der bliver max 3 bærbar der logger på via VPN.

Kan denne router klare dette Cisco Small Business WRVS4400N link: http://old.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=486432&searchArea=products&Soegeord=Cisco+Small+Business+WRVS4400N
Avatar billede Dennisandreasen Nybegynder
27. oktober 2009 - 10:49 #1
Har du prøvet routeren?
Avatar billede napisok Nybegynder
27. oktober 2009 - 11:05 #2
nej, ville høre om erfaringer