Avatar billede minimadsens Nybegynder
03. september 2009 - 16:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nogen der kan fortælle mig hvad denne del af en computer hedder, eller hvor jeg kan skaffe en ny?

Hej.

Jeg har et problem med min computer.
Da min bærbare Acer Aspire 3050 blev tabt på gulvet, (den er udenfor garantien) gik der noget i stykker inden i den.

Det er den lille del af motherbordet hvor man sætter opladeren i.
Altså, det er den del der også har "tænd/sluk" knappen.

Bagpå delen står der følgende;

Hann Star J MV-4
94V-0 0742

DA0ZR1PB6F0 REV:F

+ jeg mistede min skærm, men den er heldigvis lettere at få skaffet en ny af.

Nogen der kan hjælpe? - tak på forhånd!
Avatar billede nissen2630 Novice
03. september 2009 - 16:58 #1
Søg efter følgende på Google 'Hannstar MV-4 94V-0'

Det virker som om det er motherboard typen ell. noget bios stads
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. september 2009 - 20:45 #2
+ jeg mistede min skærm, men den er heldigvis lettere at få skaffet en ny af.

Så er det forhåbentlig en ekstern skærm du tænker på, for en ny skærm koster for meget til den model du har der. Så er det billigere  at købe en ny model.
Avatar billede nissen2630 Novice
03. september 2009 - 21:35 #3
Ellers tag en snak med denne butik. De har også billige skærme ;-)
http://www.traderjoe.dk/index.php
Avatar billede minimadsens Nybegynder
03. september 2009 - 21:59 #4
john_stigers - det havde jeg faktisk også tænkt mig, men nu vil jeg lige kigge på nissen2630's forslag :-)
Avatar billede rayfi Nybegynder
04. september 2009 - 13:07 #5
Tror jeg har en ligende model med en busted cpu - Mulighed for at tage et billede af delen som er ødelagt?
Avatar billede minimadsens Nybegynder
07. september 2009 - 13:04 #6
Ja, det kan jeg godt. Jeg gør det så snart jeg kommer hjem, det er lige efter arbejde.
Så ligger jeg det ud på nettet ca, klokken 21, i aften.
Avatar billede minimadsens Nybegynder
07. september 2009 - 13:05 #7
.. bare som info, så kan det slet ikke betale sig at købe en ny skærm, men derimod købe en extern, fladskærm ! :)
Avatar billede nissen2630 Novice
07. september 2009 - 18:01 #8
".. bare som info, så kan det slet ikke betale sig at købe en ny skærm, men derimod købe en extern, fladskærm ! :) "

Det kan der jo så være delte meninger om... Men nye skærm til en af de bærbare kostede mig 995,- gennem mit tideliger omtalte link.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. september 2009 - 20:19 #9
Nissen2630> http://www.traderjoe.dk/bærbar_skærm_display-c-117.html

...

Fastholder det jeg skrev før...
Avatar billede minimadsens Nybegynder
18. oktober 2013 - 09:28 #10
Rydder op på profilen. Tusinde tak for alt hjælpen. Hvis du mener at jeg skylder dig nogle point skal du bare sige til, så finder vi ud af det.