Avatar billede kluver Nybegynder
01. september 2009 - 17:58 Der er 3 kommentarer

Outlook Express

Min Outlook Expresse afviser tilsendte fotos (JPG-filer). Den siger hver gang at den har fjernet adgangen til usikre filer.
Hvordan ordner jeg dette ??

Endvidere modtager jeg ofte mails hvor teksten er forvrænget, hvordan retter jeg det, det er ikke alle mails der er dårligt læsende.

Endvidere kan jeg svagt læse mine indgående mails, altså i indboksen, den er meget utydelig, førhen var den med sort skrift, hvordan retter jeg det ??
Avatar billede osdata Nybegynder
01. september 2009 - 18:03 #1
Under funktioner -> indstiller -> sikkerhed , er der et flueben der hedder noget i retning af "Tillad ikke adgang til vedhæftede filer ....". Fjern fluebenet og det skulle virke.

Ole Stanstrup
O.S. Data
Avatar billede kluver Nybegynder
23. november 2009 - 14:12 #2
Det hjælper ikke.
Avatar billede kluver Nybegynder
24. november 2009 - 14:33 #3
Har udført - men det hjælper ikke.