Avatar billede ohmish Nybegynder
30. august 2009 - 17:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Landsopdeling på kort, nu hvor amter er afskaffet

Hej

Jeg skal lave et kort på en hjemmeside, hvor man kan vælge område.
Nu findes amter officielt ikke mere og er blevet erstattet af større regioner. Og regioner er lidt for stort..

Hvordan ville du dele det op?
Point til bedste svar/idé.
Håber nogen har et godt forslag eller kender til en go måde at gøre det på.
30. august 2009 - 19:01 #1
Hvis regionerne er for store og kommunerne er for smaa men de gamle amter (fra kommunal reformen i 1970 antager jeg) passede til dit formaal hvorfor vaelger du saa ikke bare at vise de gamle amter?  De nye kommuner kan (med ganske faa undtagelser) mappes til de gamle amter.
Avatar billede ohmish Nybegynder
03. september 2009 - 17:16 #2
mja ok, havde håbet på lidt kreative forslag