Avatar billede faxe Nybegynder
21. august 2009 - 19:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Jmail eller andet mail-komponent på til asp på Windows Server 2008

Jeg har brug for at kunne sende mails fra mine .asp webhoteller på en Windows Server 2008 standard x64

Jeg har før benyttet Jmail men har forgæves forsøgt at installere det på den nye server...

Har også forsøgt med CDOSYS og CDONTS uden held...

Giver bare en:
Microsoft VBScript runtime error '800a01ad'
ActiveX component can't create object
når jeg prøver a køre mine gamle sider... det virker fint på Server 2003 R2

Har virkelig brug for en hjælpende hånd her!
Avatar billede arne_v Ekspert
21. august 2009 - 19:53 #1
Problemet er vel 32 bit komponent paa 64 bit Windows?
Avatar billede faxe Nybegynder
17. oktober 2009 - 19:05 #2
Lukker