Avatar billede hanne-dk Nybegynder
11. august 2009 - 22:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mangler du en ref.? Kan du lave en hjemmeside? Gavekort 500 kr.

Hejsa

Jeg håber jeg kan finde en webdesigner eller en wannabe som kan lave et oplæg til en hjemmeside som skal omhandle et bestemt supersjovt køretøj til børn og voksne.

Du får ikke nogen egentlig løn, men du vil få et gavekort til en af Danmarks fedeste webshops på 500kr. og en fed refference til brug på din egen hjemmeside :-)

Skriv din email og evt. reff., og jeg sender dig yderligere info.
Avatar billede mall Nybegynder
11. august 2009 - 22:43 #1
Et oplæg, som i ét forsøg?
For mig er et oplæg hvor jeg laver et design, efter mine egne tanker, og jeg derefter får kritik fra kunden..

Det du beder om er et helt design, til en hjemmeside.. For 500 kr? xD
Avatar billede big_ossi Nybegynder
14. august 2009 - 15:59 #2
mail til smsplus@hotmail.com
Avatar billede tj-j Nybegynder
17. august 2009 - 13:03 #3
Hej,

Jeg bruger Photoshop, HTML/CSS og Joomla CMS, hvis det bliver nødvendigt. Skriv gerne på Jannik.rl@gmail.com.

Mvh Jannik Lønstrup
Avatar billede Brianbak Nybegynder
17. september 2009 - 20:06 #4
Hej Hanne..

Jeg ved ikke, hvordan det står til med projektet. Hvis ikke du har fundet frem til nogen endnu, er der mulighed for, at jeg kan give dig en hjælpende hånd. Kontakt mig på u071275@cs.au.dk (min universitets mail, derfor de de intetsigende tal).

Mvh Brian
Avatar billede hanne-dk Nybegynder
19. maj 2010 - 23:56 #5
fandt en løsning, tak for indlæg