Avatar billede hanstorp Juniormester
11. august 2009 - 15:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

sideskift

Hvordan laver man betinget sideskift i en rapport f.eks. ved nyt firmanr.
Avatar billede mugs Novice
11. august 2009 - 15:52 #1
Du kan gruppere efter feltet med firmanr og vise gruppefod, tag derefter et sideskift fra værktøjskassen og sæt det i gruppefoden.
Avatar billede hanstorp Juniormester
14. august 2009 - 11:31 #2
Okay. Det er fint. Nu har jeg blot det problem at hver anden side er tom.
Avatar billede mugs Novice
14. august 2009 - 12:28 #3
Det må kun være et spørgsmål om at formatere din side. Er din side for bred til at samtlige objekter kan være der herunder linier, vil disse overskydende dle vær på side 2. Det kan godtr være du ikke kan se dem umiddelbart, men eksperimenter dig frem.

Du skal også undersøge, om der f.eks. ligger et sideskift mere.
Avatar billede hanstorp Juniormester
16. august 2009 - 11:59 #4
jeg fik løst problemet. tak for hjælpen
Avatar billede mugs Novice
16. august 2009 - 12:01 #5
Udmærket - Hvad var problemet?
Avatar billede hanstorp Juniormester
16. august 2009 - 12:36 #6
Det var rapportvisningen i acces 2007,som sagde der kun var 1 side, men det er forkert. Derfor havde jeg både brugt knappen sideskift og lavet tvunget sideskift for at få lavet det sideskift !!"#¤¤*?=)&% grrr !!