Avatar billede thomzen Nybegynder
08. august 2009 - 12:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HTC Hero (Android), og musik?

Hejsa Eksperter!

Jeg har langt om længe fået fat på min HTC Hero, og jeg nyder telefonen... Dog er der et problem jeg ikke kan gennemskue hvad jeg gør galt ved....

Når jeg vil ligge musik over på telefonen, så har jeg filnavn, samt et jpg (cover), med samme navn, hvad skal jeg gøre, for at få HTCen til at vise coveret når nummeret bliver valgt?
Jeg har prøvet at ligge alle filerne i hver sin mappe, så der ligger en mp3 i en mappe, samt en fil (cover.jpg), som skulle vise cover...
Det virker for et par af numrene, men hvis der eksempelvis ligger 30 numre, så bruger den samme cover til 15 af numrene, selvom ingen er fra samme artist....

Er der mon en der kender til opbygningen af android musik apps, eller bare generelt ved hvad jeg gør galt, når dette sker? c,")
Avatar billede ostyrpuda Nybegynder
20. august 2009 - 12:54 #1
købte min hero hos http://www.mobilterminalen.dk/htc/htc-hero.html fordi jeg læste om alt det lir den ku... jeg har dog imellemtiden haft små problemer, bl.a. hakken i skift fra skærm til skærm og det OP skriver. Ved sgu heller ik lige hvordan jeg gør :(
Avatar billede thomzen Nybegynder
05. september 2009 - 08:34 #2
Jeg har efterhånden fået styr på min...
Hvis du føler du har for meget hakken kan du prøve at opdateret rommen i telefonen (min er blevet en del mere smooth..) c,")

Angående musikken, så har jeg smidt alt igennem programmet media monkey, og fået det til at ligge cover sammen med filen, hvilket ser ud til at virke som det skal... ;)