Avatar billede jenz3n Nybegynder
06. august 2009 - 02:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HTTP tunnel client (windows 7) og server (debian)

Hej alle,

d. 12 starter jeg i 2. g på gymnasiet, hvor vi selvfølgelig har trådløst net. Det trådløse er dog begrænset til meget få porte, og jeg kan derfor, til min store skuffelse, ikke bruge FTP.

Derfor vil jeg gerne opsætte en HTTP tunnel på min server som kører debian og en client på min maskine.
Jeg har fundet denne debian pakke: http://packages.debian.org/lenny/httptunnel som jeg tror kan bruges.
Men ingen client endnu.

Er der nogen som har erfaring med noget af overstående? Måske findes der en guide til hvordan jeg opsætter det? Jeg er ikke en haj til debian, men jeg kan da lige $apt-get install <pakke> og det mest basale.

Jeg kunne godt tænke mig en client som "installerer" en ekstra forbindelse, ligesom "teamviewer" gør det. Sådan at jeg ikke skal konfigurere hvert enkelt program.

På forhånd mange tak! :)
Avatar billede jenz3n Nybegynder
06. august 2009 - 17:55 #1
Er det meget besværligt? :(
Avatar billede jenz3n Nybegynder
10. juni 2010 - 21:51 #2
Æv :(