Avatar billede spider006 Nybegynder
04. august 2009 - 19:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ingen lyd på bærbar

Hejsa,

jeg kan ikke få lyden i højtalerne til at virke. Her kommer lige lidt af hvad jeg selv har undersøgt men som desværre ikke har ændret på noget..

1. lyden virker når jeg sætter kabel til tv eller når jeg hører lyden i høretelefoner.

2. shortcut knappen for lyden siger "bib" når jeg tager mute fra. (og den lyd kommer vel også fra højtaleren??)

3. under enhedshåntering ser alt normalt ud, alle drivere er opdateret og der er intet der umiddelbart ikke ser ud til at fungere.jeg har prøvet at slette Lyd enheden og geninstallere den.

4. jeg har troubleshootet via hp update og scannet min pc for fejl og opdateringer. ingen fejl fundet.

5. jeg har været inde under lydinstillinger og sikret mig den ikke er på mute eller noget..

håber der en en som kan hjælpe.

Maskinen køre med vista og er en HP Pavilion dv6000
Avatar billede spider006 Nybegynder
04. august 2009 - 19:28 #1
LUKKET

virkede pludselig af sig selv
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2009 - 20:09 #2
He he!! Du burde få Points for et glimragende spørgsmål