Avatar billede pjuler Nybegynder
11. juli 2001 - 14:03 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

\"Egenskaber\" på højreklik-menu på mapper er forsvundet

\"Egenskaber\" på højreklikmenu på mapper er forsvundet, men virker OK på filer. Punktet vises ved højreklik som sædvanligt men når man trykker på det sker der ingenting.
Avatar billede zytech Nybegynder
11. juli 2001 - 14:04 #1
du har nok kommet til at indstille på noget !
er egenskaber først forsvundet nu eller for lang tid siden ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. juli 2001 - 14:10 #2
Kan du få egenskaber frem ved at pege på mappen og trykke Alt+Enter
Avatar billede pjuler Nybegynder
11. juli 2001 - 14:11 #3
Det er kommet for et par dage siden og uden at jeg ændret på mappe indstillinger
Avatar billede pjuler Nybegynder
11. juli 2001 - 14:12 #4
Alt+Enter virker heller ikke???
Avatar billede zytech Nybegynder
11. juli 2001 - 14:12 #5
tror ikke den kan have gjort det af sig selv !
måske har du installeret et prog. eller lign.
nogle gange kan jeg fx. ik\' tryk \"vis kilde\" i IE. men feltet kommer tilbage efter et stykke tid !
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. juli 2001 - 14:13 #6
Har du rodet med noget i Registry?
Ellers prøv fra en kommandoprompt at skrive SFC.exe Scannow og hav din win2k skive parat, kommandoen rep. dine systemfiler!
Avatar billede pjuler Nybegynder
11. juli 2001 - 14:16 #7
Jeg prøver SFC.exe
Avatar billede steen_e Nybegynder
11. juli 2001 - 14:20 #8
Det skete også for mig! Jeg havde lige installeret Win2000, så opstod problemet. Jeg gik ind på windowsupdate og kørte alle opdateringerne, så fungerede det!
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. juli 2001 - 14:31 #9
Du kan også hente Service Pack2 her:

Kan en kommandoprompt ikke gøre det, det svarer jo stort til en dos-prompt!

Husk at vælge det rigtige sprog, det er en stor fil!
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. juli 2001 - 14:32 #10
rettelse: Se væk fra det her, den smuttede med ind:

Kan en kommandoprompt ikke gøre det, det svarer jo stort til en dos-prompt!
Avatar billede steen_e Nybegynder
11. juli 2001 - 15:30 #11
Hvad skete der, pjuler, fik du det til at du?
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. juli 2001 - 15:37 #12
Åbenbart, enten var det SP2 eller også var det SFC.exe Scannow.
Takker for pointene ;o)
Avatar billede seamus Nybegynder
13. februar 2002 - 02:14 #13
Jeg har akkurat samme problem, men hverken SP2, SFC.exe, geninstallation af Windows og DirectXog Explorer hjalp - hvad gør jeg !!! Jeg kender et par stykker mere, som har samme problem...
Avatar billede pcl Nybegynder
06. maj 2003 - 19:49 #14
også jeg er der nogen der har fundet en løsning?