Avatar billede hermann1 Nybegynder
17. juli 2009 - 13:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Erstatning til Notes Journal db, er flyttet til Gmail og HTC Magic

Jeg har været meget glad for Notes Journal, hvor jeg også havde informationerne på min HP IPAQ 2210.

Er skiftet til Gmail og HTC Magic. Hvor kan jeg finde en ligeså god og overskuelig database der kan kører og synkroniserer  mellem Gmail (eller host) og HTC Magic?

Hilsen
Jørgen
Avatar billede hermann1 Nybegynder
15. april 2010 - 06:56 #1
Lukket gammel forespørgsel.
Jørgen
Avatar billede hermann1 Nybegynder
07. marts 2011 - 23:34 #2
Exporterede journal filen til skrivebordet. Læste den ind i Open Office writer. Gemte filen som et Adobe dokument. Benyttede Dropbox, og lagde filen ind der fra min IBM ThinkPad T43. PDF filen kunne straks ses på min HTC Desire.
Mvh
Jørgen