Avatar billede mbn92 Nybegynder
12. juli 2009 - 22:02 Der er 6 kommentarer

Sort skærm efter windows load

Hej derude...

har efter hånden læst utallige topics om det, men kan simpelthen ikke finde nogen hjælp, men håber der er en eller anden derude der vil kunne hjælpe mig...
Sider med min kæreste bærbare, Dell Inspiron 1210, som har fungeret fint, men så da den skulle tændes en dag, går det fint nok, godt nok utrolig langosmt med load af windows, men derefter er der abre sort skærm. kan kun se markøren, men kan intret andet end at bevæge den. No wallpaper, no taskmanager, no startbar, no nothing :s

nogle forslag til hvad der kan gøres?
Avatar billede matcho Nybegynder
12. juli 2009 - 22:26 #1
Hvis du kan gå i fejlsikker tilstand (F8) under opstart,kunne du jo prøve en systemgendannelse.
Avatar billede mbn92 Nybegynder
12. juli 2009 - 22:40 #2
Jeg kan godt komme i fejlsikret tilstand, men der kan jeg heller intet gøre, kun se markøren, og se den hvide skrift i kanten, hvor der står diverse info...
Avatar billede dragonknight Juniormester
13. juli 2009 - 01:52 #3
Det har jeg prøver på Vista, hvor musemarkører er det eneste på skærmen. Jeg skrev mit logon password og trykkede Enter, og vupti så var jeg inde. I mit tilfælde var den altså startet og kommet til login skærmen, men viste den ikke.
Prøv det.
13. juli 2009 - 06:36 #4
Generelt: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ???
Avatar billede mbn92 Nybegynder
13. juli 2009 - 09:56 #5
Den kører med windows XP SP3
Avatar billede mbn92 Nybegynder
13. juli 2009 - 09:57 #6
Og der er forresten intet login på den, er ikke lige noget der bliver brugt, så er vel ikke en mulighed?