Avatar billede peterpedersen Nybegynder
12. juli 2009 - 15:13 Der er 4 kommentarer

2 gb laver blue screen

Hej folkens.

Jeg har her i onsdags modtaget 2 ekstra ram blokke på 512mb hver. Jeg har testet om de var defekte og det er de ikke. Men når jeg putter begge i, sammen med de 2 andre blokke i computeren (4 slots i alt så) får jeg fx. blue screen, hvis jeg åbner "Denne Computer" eller går ind på min ekstern. Åbner msn eller sådan noget. Jeg har også kørt en memtest, og der fik jeg også en fejl med dem begge i.

Håber på i kan hjælpe mig, er lidt desperat :-)
12. juli 2009 - 17:02 #1
... de ka' måske ikke så godt samme med de 'gamle' RAM ? Hvad er det for nogle ?

Evt. byt om på rækkefølgen ?
Avatar billede nissen2630 Novice
12. juli 2009 - 17:54 #2
Skulle det evt være en Medion..Så har jeg oplevet det samme
Avatar billede nissen2630 Novice
12. juli 2009 - 17:58 #3
Det var en defekt maskine
Avatar billede peterpedersen Nybegynder
13. juli 2009 - 17:53 #4
De er alle sammen er præcis de samme (KINGSTON 512MB DDR PC3200 CL3 400MHz). Jeg prøver lige at bytte rundt senere i dag :)

Nej, det er ikke Medion.