Avatar billede runskee Nybegynder
09. juli 2009 - 09:44 Der er 6 kommentarer

tegning til vector grafik

Jeg har en tegning, hvor der skal tilføjes/ændres lidt og som derefter skal laves til vector grafik med henblik på brodering. Det skal være tip top!

Hvis jeg er tilfreds med løsningen vil der meget vel være mulighed for freelance-opgaver i fremtiden.

Interesseret? Så post din e-mail og jeg sender dig nogle flere informationer.

/Rune
Avatar billede ebea Ekspert
09. juli 2009 - 10:14 #1
Hej! En tegning som formentlig ligger som Bitmap grafik, kan du ikke ændre til noget brugbart Vector grafik, så det er man nødt til at tegne op fra bunden af igen, og så er det jo en hel anden situation end den du lægger op til, hvor der bare lige skal ændres et par små ting, og i Tip / Top udførelse.
MvH
Avatar billede runskee Nybegynder
09. juli 2009 - 11:55 #2
Dét jeg mener er, at jeg har en tegning eller skitse om man vil, som jeg vil have rentegnet til vector grafik. Der skal dog tilføjes nogle grafiske elementer til skitsen. Og det skal være tip top.

/Rune
Avatar billede ebea Ekspert
09. juli 2009 - 13:05 #3
Du kan give mig din mail adresse, så sender jeg dig min adresse, og så kan jeg kigge på emnet.
Avatar billede runskee Nybegynder
10. juli 2009 - 08:24 #4
Jeg har først haft mulighed for at komme til en computer nu. Min email er: skeel@oncable.dk
Avatar billede computerlab Nybegynder
12. juli 2009 - 08:06 #5
Jeg er grafiker, og vil gerne kigge på opgaven. Men du har måske fået løst den nu?

Mvh
Brian Jørgensen
ComputerLab - Data & Design
Avatar billede Himbear Nybegynder
13. juli 2009 - 10:50 #6
Hej Rune,

Du må gerne sende den information til mig, hvis du stadig leder efter en til opgaven. Som du kan se på min hjemmeside er jeg vant til at arbejde med vektor rentegninger, så jeg kan hjælpe dig med det. Du kan skrive til mail@tinocordes.dk