Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2009 - 08:47 Der er 10 kommentarer

Bogkartotek

Findes der et ordentligt bogkartotek i Access
Avatar billede mugs Novice
08. juli 2009 - 08:56 #1
Kan du forklare lidt nærmere?
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2009 - 12:47 #2
Thja, jeg havde forestillet mig et kartoteksprogram hvor man kunne indtaste de forfattere man havde bøger med og bøgernes
titler både på Dansk og originaltitlen samt ISBN-nr. evt. suppleret med hvor bogen var placeret elle om den var udlpnt
Avatar billede mugs Novice
08. juli 2009 - 12:56 #3
Der findes mange forskellige kartoteker rundt på nettet. Men fælles for dem alle er, at de sjældent passer helt til en specifik situation / opgave.

Så lav den selv. Hvis de eneste data du skal have, er dem du har listet, kna det ikke tage mange minutter at lave.
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2009 - 13:32 #4
Jo tak for svaret men jeg kan ikke finde nogen på nettet og det med at lave det selv, var lige det jeg gerne ville undgå det er efterhånden mange år siden jeg var på Acceskursus så det kan jeg faktisk ikke huske meget af
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2009 - 17:39 #5
Gik du død på det eller hvad
Avatar billede mugs Novice
08. juli 2009 - 17:54 #6
Næhh - Men hvad forventer du yderligere?
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2009 - 18:50 #7
Jo et svar så du kan få dine points, og en ide om hvor på nettet der er de kartoteker du skriver om, som sagt får jeg ikke meget ud af at skrive bogkartotek på Goggle
Avatar billede rosco Novice
08. juli 2009 - 19:17 #8
Jeg har en liggende i ver 2002, den kunne du så evt rette til hvis den ikke helt dækker behovet.
Avatar billede mugs Novice
08. juli 2009 - 19:25 #9
Har lige lavet et udkast.
Avatar billede rosco Novice
09. juli 2009 - 08:36 #10
Så er dem sendt.