Avatar billede olde Nybegynder
04. juli 2009 - 11:05 Der er 2 kommentarer

Annonceblokering

På min gamle pc har jeg Norton personel firewall med annonceblokering slået til. jeg har købt en ny, der har Norton Internet Security. Jeg kan ikke finde annonceblokering i den. Kan det virkelig passe? Jeg synes det er irriterende at f.eks. avisernes websites flimrer med reklamer, når man lige vil se nyhederne.
kan nogen hjælpe??
Avatar billede f-arn Guru
04. juli 2009 - 12:43 #1
Det blev taget ud da de lavede Norton Internet Security 2008 og har ikke været der siden.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2009 - 12:43 #2
Jeg har netop lavet et lille vbscript, der læser fra en txt-fil og tilføjer servere/hosts fra denne tekstfil til host-filen i Windows og dermed blokerer for reklamer fra disse servere.
Det var egentligt tænkt som et lille test-eksempel, men jeg er blevet ret glad for det da jeg slipper for alle de mange reklamer på blandt andet avisernes hjemmesider.

Sig til hvis du vil have en kopi af dette script og server-filen.