Avatar billede Mikkel_LM Nybegynder
02. juli 2009 - 14:35 Der er 3 kommentarer

Få de nødvendige oplysninger til jQuery så et upload kan gennemføres

Jeg er igang med et uploadscript, men jeg vil gøre det lidt mere "dynamisk", ved at når man trykker upload så skriver den: Din fil er nu igang med at blive uploadet. Jeg vil bruger jQuerys glimrende $.ajax function. Men mit problem er: Hvordan kan jeg få de oplysninger fra formen som php skal bruge til at kunne uploade filen. Ved almindelige input bokse der skal man jo bare skrive følgende for at hente indholdet: $('#input').val();

Håber i forstår mit spørgsmål, sig endelig til hvis i ikke gør!

Tak på forhånd.
Avatar billede Mikkel_LM Nybegynder
02. juli 2009 - 16:11 #1
Ingen der kan forstå mit spørgsmål?
Avatar billede Mikkel_LM Nybegynder
02. juli 2009 - 20:37 #2
Bump
Avatar billede Mikkel_LM Nybegynder
02. juli 2009 - 22:25 #3
Bummelum