Avatar billede drenriza Nybegynder
01. juli 2009 - 13:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Webhotel med DNS service

jeg er på jagt efter et billigt samt godt stabilt webhotel. Med mulighed for at opdatere min side så tosset jeg lyster det. Samt DNS service. Nogen der kender nogle?
Avatar billede mrgumble Nybegynder
01. juli 2009 - 13:54 #1
One.com - der kan du selv styre DNS samt opdatere så tosset du vil. Web10.dk kunne engang også styre DNS'en, den kan den vel stadigvæk?

Hvorfor vil du styre DNS og have webhotel?
Avatar billede drenriza Nybegynder
01. juli 2009 - 13:56 #2
Nu er jeg ikke webhotel ekspert, så fik på et tidspunkt at vide. At ved "køb" af webhotel var det en god ide at webhotellet havde en DNS service der kunne pege på mit domæne. Det er måske helt ude i skoven?
Avatar billede justrace Novice
01. juli 2009 - 14:06 #3
Man kan nu sagtens skille de 2 ad. Et web-hotel er en ting, og DNS noget andet.

På web-hotellet har du dine hjemmesider og billeder og hvad der nu skal være.

DNS er bare den service der fortæller hvor man skal sendes hen når man skriver dit domænenavn i browseren.
Avatar billede arne_v Ekspert
06. juli 2009 - 13:49 #4
Jeg mener derimod at det er en dårlig ide at lade web hotel styre DNS.

Man har hørt om web hoteller som holder domænet som gidsel i forbindelse med en strid om web hotel aftalen.
Avatar billede drenriza Nybegynder
06. juli 2009 - 23:00 #5
Så hvem i dk har billigt, stabilt og tillader alt trafik webhotel.
Avatar billede justrace Novice
06. juli 2009 - 23:11 #6
2 af nøgleordene hænger sjældent sammen, og det er billigt og stabilt. :)

Hvis stabilitet er det væsentligste, så kg på det bedste der fås, men ikke billigst, og det er dandomain.

Hvis billigst er det vigtigste, så er det bare at vælge en der understøtter det du skal bruge.
Avatar billede justrace Novice
27. juli 2009 - 00:22 #7
??
Avatar billede drenriza Nybegynder
20. august 2009 - 13:37 #8
Jeg syntes ikke jeg fandt svar på det jeg spurgte om.
Derfor har jeg valgt at lukke indlæget