Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2009 - 19:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søger stabilt webhotel med tilpas stor database

Godaften folkens

I denne varme hede søger jeg råd fra jer mht. hvilket webhotel jeg skal vælge..

Det drejer sig om et større community, hvor der bl.a. skal være god med plads til billeder. Siden er kodet i PHP og funktionen hash() skal være understøttet (dvs. en af de "nyere" versioner).

Jeg har lige nu webhotel hos web10.dk, men jeg synes ikke de er 100% stabile og synes desværre også de til tider er meget langsomme. Det holder ikke til den nye side her, så derfor søger jeg jeres råd...
Avatar billede mortvader Nybegynder
28. juni 2009 - 20:13 #1
Prøv at kigge på www.webhosting.dk
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2009 - 21:07 #2
Er det nogle du har erfaringer med mortvader? Synes det virker lidt dyrt derinde, men det kan godt ske fordi jeg ikke har så meget at sammenligne med :S
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2009 - 21:19 #3
Har lige fået kigget lidt på www.one.com

Synes faktisk det ser fornuftigt ud hos dem både prismæssigt og produktmæssigt.. Er der nogle, der har erfaringer med dem? (Både mht. drift, kundesupport osv)
Avatar billede mortvader Nybegynder
28. juni 2009 - 21:36 #4
Jeg har været omkring en del webhoteller, inden jeg fandt mig til rette hos webhosting. Bla.a. One.dk

Årsagen til at jeg endte hos webhosting, er pga. deres gode kundesupport, og det jeg fandt som den mest stabile oppetid.

Men jeg har dog ingen erfaringer med deres php-hoteller. Kun deres asp (iis) hoteller.

Men jeg antager at de ligger samme proffessionelle holdning for dagen på php-serverne som dem jeg benytter.
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2009 - 23:49 #5
Jeps okay.. Jeg prøver at kigge lidt mere på det ;)

Smid et svar og du skal få le points
Avatar billede mortvader Nybegynder
29. juni 2009 - 08:10 #6
Held og lykke med det!
Avatar billede it-dk Nybegynder
29. juni 2009 - 19:19 #7
Hej

Jeg ved ikke om www.unitspeed.dk kan bruges. De har et cluster og load balacing system til deres webhoteller. Bruger dem selv til nogle af mine domæner og det har været stabilt. Du kan evt kontakte dem for mer information.

Der er eller en side www.hostindex.dk hvor man kan sammenligne udbydere hvis det var noget.
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. juni 2009 - 22:03 #8
Jeg ville aldrig vælge webhosting.dk