Avatar billede abseman Nybegynder
24. juni 2009 - 23:04 Der er 3 kommentarer

Jeg skal bruge en James Bond bil på Lørdag

Hej
Ligger du inde med en James Bond lignende bil eller du kender en som gør skal du læse videre. Jeg er ved at arrangere en dimissionsfest med temaet "James Bond". Og der skal selvfølgelig ikke mangle noget så derfor skal der også være en bil udenfor, hvor der er mulighed for at blive fotograferet med sådan en lækker øse. Bilen skal helst være en som har været med i en af filmene eller noget sports cabriolet artigt kan også gå. Tidsrummet er fra 17.30 til 18.30 og det foregår på Ehvervsakademi Århus, Sønderhøj 30 i Viby J. For at dukke op med din bil får du 300 kr. i hånden.

Please hjælp, så bliver temaet 100%.

Med venlig hilsen
Thomas Aba
25. juni 2009 - 06:49 #1
Evt. forhør dig hos http://www.lejenpolitibil.dk/ ?
Avatar billede abseman Nybegynder
25. juni 2009 - 10:40 #2
De havde desværre ikke noget i den stil.
Avatar billede htmlkongen Novice
23. august 2009 - 10:47 #3
Den ser godt ud - har set den en dag :-) Troede ikke det var lovligt - men hehe - lidt fis skal der til :-) Jeg tror det bliver svært at finde en bil til 300 ,- for en aftentime.