Avatar billede chris0905 Nybegynder
24. juni 2009 - 09:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flyt DNS fra Speednames

Hej Eksperter.

Jeg ved ikke om jeg skriver i det rigtige forum, men jeg skal have flyttet min DNS fra Speednames til GratisDNS.

Er der nogen der ved hvordan man kan fjerne domænet fra Speednames?

M.v.h.

Christoffer
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
24. juni 2009 - 10:08 #1
det kommer an på hvilken TLD det er (Top Level Domain).

For .dk domæner, er der en god vejledning på GratisDNS.dk, som fortæller dig hvordan du opretter domænet på gratisdns, og bagefter skifter DNS servere på dk-hostmaster.dk
Avatar billede leif Seniormester
24. juni 2009 - 13:46 #2
Der står på GratisDNS stort set for alle domæner.

.DK er det blot en redelegering
.com/.net/.org osv. er det en Transfer

http://web.gratisdns.dk/?q=node/13 er de domæner hvor GratisDNS kan håndtere at du også betaler igennem. For alle andre domæner skal du få din registrator til at ændre domænets DNS til ns1-ns5.gratisdns.dk
Avatar billede chris0905 Nybegynder
24. juni 2009 - 15:19 #3
Tak prøver....
Avatar billede chris0905 Nybegynder
02. august 2009 - 10:03 #4
send et svar begge to, det virker!
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
03. august 2009 - 07:58 #5
;)
Avatar billede chris0905 Nybegynder
05. august 2009 - 19:49 #6
leif vil åbenbart ikke have point så du får dem.....