Avatar billede alikdrengen Nybegynder
21. juni 2009 - 15:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP TIL UTORRENT!

min utorrent virker ikke!

jeg kan ikke downloade torrents lige meget hvad det er for en hjemmeside jeg downloader det fra!

den kommer ikke engang igang med at downloade!

please help me!
21. juni 2009 - 15:32 #1
(Dette seriøse forum er nok ikke det rette sted for den slags spørgsmål ? - Hvad skal du DL derfra ?)
Avatar billede alikdrengen Nybegynder
21. juni 2009 - 15:36 #2
DL?
Avatar billede b-and Novice
21. juni 2009 - 15:56 #3
DL = download!!
Avatar billede Computergeek Nybegynder
21. juni 2009 - 16:13 #4
Så brug bittorrrent eller bitcomet...
Avatar billede egzonrh Nybegynder
21. juni 2009 - 20:08 #5
Det rager ikke os hvad han downloader med Utorrent. Han spørger hvorfor han ikke kan downloade med utorrent.

Og ikke alle torrents behøver at være ulovlige. Dermed må dette spørgsmål være god nok.

Ligesom Computergeek siger, så brug Bittorrent eller Bitcomet.
Bittorrent vil jeg nok anbefale.
Avatar billede alikdrengen Nybegynder
22. juni 2009 - 20:46 #6
egzonrh

mange tak for dit svar.. men jeg ved ikke hvordan jeg overfører pointerne til dig.... nogle der kan hjælpe?
Avatar billede egzonrh Nybegynder
23. juni 2009 - 10:34 #7
Man overfører point ved at smide et svar, og derefter kan man acceptere og overfører pointene.

Men Computergeek har allerede svaret det samme som mig, så det er ham der skal have pointene.

Virkede det med Bittorrent/Bitcomet?
Avatar billede Computergeek Nybegynder
25. juni 2009 - 17:06 #8
Ja det er det vel...