Avatar billede jhavn Nybegynder
19. juni 2009 - 08:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

excel udtræk i enten php eller asp

Jeg har et excel regneark hvor jeg skal kunne få nogle udtræk fra.
Det første jeg gerne villle kunne er at få et udtræk i følge forbogstavet i et navn.
Der skulle også gerne være en mulighed for at kunne søge på et navn.
Samt dropdown valg af af type (der er 4 forskellige)

Hvis den finder et resultat skal den skrive hele rækken eller rækkerne ud.
Avatar billede arne_v Ekspert
19. juni 2009 - 11:47 #1
Du kan tilgaa et Excel regneark som en database via OLE DBprovide / ODBC driver.

Saa skal det bare kodes.
Avatar billede jhavn Nybegynder
23. juni 2009 - 11:10 #2
ja den er ellers god, hvis jeg kunne det var det nok også noget jeg ville give mig igang med, jeg bliver nok nød til at glemme det
Avatar billede arne_v Ekspert
24. juni 2009 - 01:21 #3
Kan du programmere i enten PHP eller ASP ?