Avatar billede Sondergaatd Nybegynder
17. juni 2009 - 23:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mangler driver til min medion-mediecenter-fjernbetjening.

installerede vista hom premium forfra, og nu virker min mediecenter-fjernbetjening ikke. Tror bare det er en driver de mangler. Min computer er en medion 8833.

På fjernbetjeningen står der:
OR24v rf vista remote control
p/n 2003 5337
Made in china by x10

der står også noget mere, så spørg, hvis i skal bruge det.

har prøvet at hente driveren fra medions hjemmeside, men får en fejlmeddelelse: Det lykkedes ikke at initialisere programmet korrekt (0xc0000142). Klik op OK for at afslutte programmet.
Avatar billede soppdk Nybegynder
28. juni 2009 - 11:31 #1
Hej,

Køre du vista 32 eller 64bit system ?
Avatar billede Sondergaatd Nybegynder
28. juni 2009 - 13:14 #2
vista 32bit home premium :) - det hedder vist også x86
Avatar billede PremiseRunningThin Nybegynder
15. november 2009 - 20:35 #3
Jeg har den samme fjernbetjening til min medion md8835. Den virkede perfekt under vista, men nu hvor jeg er skiftet til windows 7 x64 er der nogle knapper der ikke virker. bla. gå tilbage og skru op og ned for lyden. Først så virkede den slet ikke. Så snakkede jeg med Medion, der sagde at jeg skulle fjerne x10 Hid Device driveren og så ville windows selv finde den driver jeg skulle bruge. Det virkede ikke. Så installerede jeg en vista x64 driver fra medions hjemmeside, og nu virker som sagt nogle af knapperne.
Avatar billede Sondergaatd Nybegynder
08. august 2010 - 14:41 #4
PremiseRunningThin skriv et svar så du kan få dine point.
Avatar billede PremiseRunningThin Nybegynder
20. oktober 2010 - 08:39 #5
Der er ingen driver der får fjernbetjeningen til at virke under Win 7. Købte en ny i stedet.
Avatar billede PremiseRunningThin Nybegynder
20. oktober 2010 - 08:46 #6
Sorry fik tastet svar i stedet for kommentar. Beklager