Avatar billede bas Forsker
17. juni 2009 - 18:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2003 - Udskriv vedhæftede filer på én gang

Hej

Kan man i Outlook 2003 udskrive alle vedhæftede filer på én gang?
Jeg har forsøgt at holde hhv. Shift og Ctrl nede samtidigt med at man markerer filerne. Jeg har også forsøgt at sætte flueben ud for Udskriv vedhæftede filer i dialogboksen Udskriv, men det virker ikke efter hensigten.

Mvh. Martin
Avatar billede tlaursen Nybegynder
17. juni 2009 - 20:10 #1
Marker mailen. Vælg Filer > Udskriv > Sæt flueben i "Udskriv vedhæftede filer...."
Avatar billede bas Forsker
17. juni 2009 - 20:18 #2
Ok

Vil det sige, at mailen ikke nødvendigvis skal åbnes, men først
blot skal markeres?
Avatar billede bas Forsker
17. juni 2009 - 20:21 #3
Min kollega, der har spurgt mig, siger, at når han prøver det med ar sætte flueben i Udskriv vedhæftede filer.
I hans tilfælde er det Excel, og her åbner Excel det pågældende dokument og udskriver derpå kun det der er under den første fane
i Excel.

Men det er måske så en opsætning i Excel i dette tilfælde?
Avatar billede tlaursen Nybegynder
17. juni 2009 - 21:20 #4
Det er ikke nødvendigt at åbne mailen. Faktisk er felte greyed out når du åbner mailen.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester