Avatar billede bas Forsker
17. juni 2009 - 18:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2003 - Udskriv vedhæftede filer på én gang

Hej

Kan man i Outlook 2003 udskrive alle vedhæftede filer på én gang?
Jeg har forsøgt at holde hhv. Shift og Ctrl nede samtidigt med at man markerer filerne. Jeg har også forsøgt at sætte flueben ud for Udskriv vedhæftede filer i dialogboksen Udskriv, men det virker ikke efter hensigten.

Mvh. Martin
Avatar billede tlaursen Nybegynder
17. juni 2009 - 20:10 #1
Marker mailen. Vælg Filer > Udskriv > Sæt flueben i "Udskriv vedhæftede filer...."
Avatar billede bas Forsker
17. juni 2009 - 20:18 #2
Ok

Vil det sige, at mailen ikke nødvendigvis skal åbnes, men først
blot skal markeres?
Avatar billede bas Forsker
17. juni 2009 - 20:21 #3
Min kollega, der har spurgt mig, siger, at når han prøver det med ar sætte flueben i Udskriv vedhæftede filer.
I hans tilfælde er det Excel, og her åbner Excel det pågældende dokument og udskriver derpå kun det der er under den første fane
i Excel.

Men det er måske så en opsætning i Excel i dette tilfælde?
Avatar billede tlaursen Nybegynder
17. juni 2009 - 21:20 #4
Det er ikke nødvendigt at åbne mailen. Faktisk er felte greyed out når du åbner mailen.