Avatar billede crazy_clown9 Nybegynder
16. juni 2009 - 15:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flag mappe i outlook?

Hej,

Jeg vil gerne oprette en mappe i Outlook, som automatisk går ind og henter alle de mails der ligger i indbakken, og kopiere over i en mappe (flag mappen), sådan så man ligesom har en opsamlingsmappe hvor man kan følge op på de ting der skal følges op på... Er der nogle der kan finde ud af det, ??
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
16. juni 2009 - 16:21 #1
Er det fordi du ved have opfølgningflag på eller hvad?

For så kan du da bare få Outlook til automatisk at sætte det på alle indkomne mails, uden at flytte dem...
Avatar billede crazy_clown9 Nybegynder
18. juni 2009 - 18:52 #2
Nej det er fordi jeg gerne vil have sådan at hvis jeg sender en mail, til en person også sætter mig selv i CC feltet... Så markere jeg den med flag, også vil den automatisk ryge ind i "Flag mappen" .. Så behøver jeg kun at tjekke flag mappen, når jeg skal følge op på noget .. Og ikke gå at huske på¨det hele tiden ...
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
18. juni 2009 - 20:25 #3
Skal lige se om jeg forstår dig korrekt.

* Du afsender en mail
* Du sætter dig selv på som CC
* På disse mails og kun disse, vil du have flag på og de skal eventuelt flyttes til en anden mappe

Korrekt?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
18. juni 2009 - 20:39 #4
Hvis det er korrekt, så vil jeg mene det kan gøres via Outlooks indbyggede regler

Den skal overholde følgende regler.
* Tjek mail ved ankomst
* Hvor dit navn står som CC
* Hvor du står afsender (eller kan den fange andre mails hvor du er CC)
* Sæt et flag med opfølgning der på
* Flyt eventuelt mail til en anden mappe.

Det virkede på en meget simpel test jeg lavede.