Avatar billede zero_lock Nybegynder
13. juni 2009 - 16:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

styring at internet

hey

nogle der kænder et godt program til at styre hvilken programer der må lave en forbindelse ud til internettet??
Avatar billede nissen2630 Novice
13. juni 2009 - 16:35 #1
Ja...Windows Firewall
Avatar billede zero_lock Nybegynder
13. juni 2009 - 16:39 #2
hvordan får jeg den til det???

bruger XP Pro
Avatar billede nissen2630 Novice
13. juni 2009 - 16:44 #3
Du kan opsætte regler i Windows firewall til hvilke programmer der må og ikke må.

I kontrolpanelet åbner du bar Windows firewall
Avatar billede zero_lock Nybegynder
13. juni 2009 - 16:48 #4
okay men det kræver jo jeg ved hvilen programmer der vil på nettet den popper jo ikke med at at xxxx.exe forsøger at lave en forb. til nettet vil du tillade dette??
Avatar billede nissen2630 Novice
13. juni 2009 - 16:55 #5
Netop..Det er dig der bestemmer hvilke..Du kan Blokke alle og tilføje undtagelser
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
13. juni 2009 - 17:23 #6
Denne er lidt mere pålidelig ;-) http://free.agnitum.com/
Avatar billede nissen2630 Novice
13. juni 2009 - 17:33 #7
Tjaaa...Måske...Men den FW der er er skam god nok til det formål..Der vælger du jo selv
Avatar billede zero_lock Nybegynder
18. juni 2009 - 00:37 #8
outpost virkede så forevernewbie smider du lige et svar
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
18. juni 2009 - 00:44 #9
Lyder godt. Lige et par tips: Lad den køre i learning mode i et stykke tid. En uges tid eller sådan. Derefter så skift den over til "Block most". Så skulle der ikke være urimeligt mange alarmer.