Avatar billede justrace Novice
12. juni 2009 - 13:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Svar conta Kommentar

Syntes efterhånden der er så mange der lægger svar, og får tildelt point/får svaret til at se besvaret ud, uden der er blevet løst noget som helst.

Kan den svar-knap ikke deaktiveres, på en måde så kun spørger kan aktivere den når der er kommet en løsning.

Der er også mange der lægger svar bevidst, for at score point uden at have kommet med noget konkret.

Ser flere steder at mange bliver gjort opmærksom på de ikke skal lægge svar, men fortsætter i næste spørgsmål de delytager i, velvidende at det kan få mange nye til at give point.
Avatar billede off-line Nybegynder
12. juni 2009 - 14:07 #1
Helt enig i, at der er et problem der. Især når brugere fortsætter
med at bruge svar, i stedet for kommentarer, efter at de er blevet
gjort opmærsomme på det. Det er jo et gammelt problem, men også
jeg synes det er blevet mere udbredt.
Avatar billede mc_fly Nybegynder
12. juni 2009 - 16:07 #2
Ideen om at lade trådstarter bestemme hvad der er et svar er go. Mange der svarer tror måske de svarer, selvom de ikke gør.
Avatar billede justrace Novice
28. juni 2009 - 00:04 #3
.