Avatar billede nadia25 Nybegynder
09. juli 2001 - 20:02 Der er 11 kommentarer

windows98 vil ikke lukke

Jeg har et spørgsmål.
jeg har oplevet op til flere gang, at windows98 ikke lukket rigtigt ned.windows98 billedet hænger bare, samtidigt med, at der står \"windows98 lukker\", men der sker intet.
Avatar billede jonaskn Nybegynder
09. juli 2001 - 20:04 #1
Geninstaller windows!

Det hjaæp med mig...

- Jonas
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
09. juli 2001 - 20:05 #2
har du prøvet shutdownpatchen?
Avatar billede dipo Nybegynder
09. juli 2001 - 20:05 #3
Jeg vil bare sige at jeg ALTID har det problem med Win98........
Det er som om den \"glemmer\" at fjerne billedet, og skrive: \"Du må nu slukke computeren\"

Men det jeg vil sige, er at jeg også vil have et svar :-)
Avatar billede dipo Nybegynder
09. juli 2001 - 20:06 #5
Er der ikke nogen der kan svare på:
http://www.eksperten.dk/spm/87784

:-)
Vil bare sådan gerne have et svar :-)
Avatar billede bouggi Nybegynder
09. juli 2001 - 20:20 #6
er lige med på en lytter har det samme problem med en W2K den lukker men skriver så til sidst at man nu kan slukke com...

MVH...//// Bouggi
Avatar billede tbuch Juniormester
09. juli 2001 - 20:22 #7
I nogle Windows 98 SE udgaver er der et ”shut down”-problem. Fejlen er beskrevet på www.support.microsoft.com/support/kb/articles/q238/0/96.asp . (lige der omkring i hvert fald) Løsningen er at hente en opdateringen af den berørte fil
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
09. juli 2001 - 20:28 #8
tbuch>>dit link virker ikke og desuden er det den fil jeg linker til længere oppe :)
Avatar billede oso Nybegynder
09. juli 2001 - 23:33 #9
http://dk.y42.briefcase.yahoo.com/bc/stengaard_2000/lst?&.dir=/digiole&.src=bc&.view=l&.last=1

På denne adresse er alle velkomne til at hente en
fil mod win98 win 98se nedlukning

Hilsen oso
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2001 - 23:50 #10
Prøv at kører programmet bigfix på din pc\'er og se om ikke det program kan løse prob. for dig, hvis de 2 lukke pach som MC har på update ikke virker www.bigfix.com
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
10. juli 2001 - 03:48 #11
Hmm, det skete også på en af mine maskiner indtil jeg hentede de nyeste drivere til grafikkortet(vist et Matrox 200 kort)