Avatar billede adagio Nybegynder
09. juli 2001 - 18:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

forslag til siden

Under nyeste spørgsmål ses de nyeste spørgsmål fra alle kategorier, men ville det ikke være en ide at selv kunne vælge hvilke kategorier det skal vises under nyeste spørgsmål, da det er noget træls at skulle hele tiden læse hvilken kategori spørgsmålet hører til, så finder man ud af at spørgsmålet \"Lette point\" hører til noget man ikke kender til :(

Og lige til dem der ikke fik det med fra starten, spørgsmålet \"Lette Point\" er bare en fiktiv spørgsmål
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. juli 2001 - 18:33 #1
Der skulle bare være en \"Nyeste\" for alle kategorier .. det er ikke særligt svært at lave .. men jeg tror ikke at Jacob & Andreas har tid til noget i øjeblikket :-(
Avatar billede speedy Nybegynder
09. juli 2001 - 18:36 #2
der er da en nyeste for hver kategori. Man skal da bare klikke på kategorien på forsiden, så kommer de nyeste spm. i den kategori.

/SpEeDy
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. juli 2001 - 18:39 #3
DOH .. og jeg har været her i over 1½ år .. *flovme*
Avatar billede kee.... Nybegynder
09. juli 2001 - 18:54 #4
*host*
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. juli 2001 - 12:31 #5
tdaugaard >> Hvad går de egentlig rundt og laver?

Jeg ville også gerne have det så når jeg trykker på \"Nyeste spørgsmål\" så viser den ikke de ting fra PHP-kategorien, da det bare er fyld uden interesse for mig.
Avatar billede adagio Nybegynder
18. august 2010 - 11:16 #6
Luk sagen