Avatar billede J3N5 Nybegynder
07. juni 2009 - 19:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Til "Google Chrome"-eksperter!

Hej (Google Chrome-)eksperter!

Jeg skiftede for nogle måneder siden fra IE til GC - og det er jeg glad for! Men nu er GC på en eller anden måde begyndt at komme med mine tidligere søgninger, når jeg fx søger på Googles hjemmeside eller denne hjemmeside (Eksperten.dk). Det er et klassisk IE-problem, men jeg kan ikke finde svar på problemet til GC. Og her da jeg for nogle minutter siden oprettede en bruger, poppede min email op da jeg var ved at skrive den. Jeg har ikke bedt GC om at huske noget, og det ønsker jeg derfor ikke skal fortsætte!

Håber at høre fra jer...
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juni 2009 - 19:25 #1
Avatar billede J3N5 Nybegynder
07. juni 2009 - 19:30 #2
Tak for det :) Men synes ikke jeg kunne finde noget der kan hjælpe mig?
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juni 2009 - 20:25 #3
Jeg mente at du bruger den forkerte kategori...
Avatar billede J3N5 Nybegynder
07. juni 2009 - 21:19 #4
Aha :) Tak for det, endnu en gang.
Avatar billede J3N5 Nybegynder
08. juni 2009 - 21:48 #5
Har nu selv løst problemet. Så til alle andre GC brugere, her er løsningen:

GC > Tilpasning og handlinger for Google Chrome > Valgmuligheder > Små justeringer > Formular til auto udfyldning > Fjern flueben