Avatar billede kennedemann89 Nybegynder
05. juni 2009 - 01:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

LYDKORT!!!!

Jeg har lige fået Vista 32-Bit og kan ikke installere mit Soundblaster Live lydkort :s !!?
HJÆÆÆLP!!!
En computer uden musik og lyd er ikke en computer til cs jo!!!

Og anden opgave faktisk er mit quickcam messenger cam!!! det virker ikke på msn??
Avatar billede Nygg Nybegynder
05. juni 2009 - 07:39 #1
Kan du ikke gå ind i enhedshåndtering og få vista til selv at finde de nødvendige drivere?
Avatar billede tjacob Juniormester
05. juni 2009 - 10:37 #2
Det ville nok gå hurtigere med at få et svar hvis du lagde spørgsmålet i den rigtige kategori f.eks.:

http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/PC/
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2009 - 11:46 #3
Fri debat er jo ikke til IT :)

kennedemann89 husk dine andre spørgsmål...
Avatar billede kennedemann89 Nybegynder
05. juni 2009 - 13:32 #4
Jaer men var sku en hel del i tvivl :P hehe
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2009 - 13:41 #5
Luk lige her, nu du fandt ud af det :)

Lukke = lav svar og accepter eget svar.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
05. juni 2009 - 13:41 #6
Hej..

Prøv at kigge her ang. dit lydkort..

LINK http://www.softwarepatch.com/utilities/creative-live-driver-vista.html

Tryk på [Click here to Download*]
Avatar billede kennedemann89 Nybegynder
05. juni 2009 - 13:53 #7
Det virker ikke.. hver gang jeg prøver at hente såen en driver siger den jeg ikke har noget lydkort i min computer xx( !!!!