Avatar billede patrickbeck Nybegynder
04. juni 2009 - 02:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mic paa lenovo n200

jeg er ikke helt sikker paa dette er den rette kategori.. men det var det bedste jeg kunne finde.

jeg har et stort problem medmin microfon paa min lenovo 3000 n200 laptop.

Den modtager meget daarligt og modtager kan naesten ikke hore hvad jeg siger.

Jeg har prover med driver, bost og kob af en microfon der kan tilsluttes men intet hjaelper..

Jeg har virkelig brug for at det virker.. saa haaber der er nogen der kan hjaelpe.
Avatar billede jinoh Nybegynder
04. juni 2009 - 09:51 #1
Desværre! Min egen lenovos mikrofon er også ret svag! Har du prøvet konfigurationen i Kontrolpanel?
Avatar billede patrickbeck Nybegynder
04. juni 2009 - 12:27 #2
ja det er ogsaa provet... jeg kan ikke engang snakke over skype for lyden kommer ikke igemmen og person kan kun hore mig hvis i snakke lige ind i mic og saa er det meget svar.

taenker paa at gaa til en forhandler og lad dem lave det for der er garanti paa den endnu, men det betyder ogsaa at de ville beholder min computer for en tid... og jeg kan ikke lide det..
Avatar billede patrickbeck Nybegynder
29. marts 2010 - 21:37 #3
ikke nogen løsning så lukker