Avatar billede andz Nybegynder
03. juni 2009 - 19:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Browser respekter ikke overflow

http://omniversal.net/test.php

Hvordan kan jeg forhindre at indholdet i tabellen i siden på ovenstående URL 'flyder over' i Gecko/Firefox som vist på billedet på nedenstående URL:

http://peecee.dk/upload/view/173569

Som det fremgår af koden bruger jeg allerede 'overflow: hidden'.
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2009 - 19:37 #1
Indholdet i tabellen flyder heller ikke ud over tabellen. Det er tabellen der flyder over pane_content-div'en. Hvis du vil undgå dette, skal du sætte overflow: hidden; på pane_content.
Avatar billede andz Nybegynder
03. juni 2009 - 20:25 #2
Du har ret - men hvordan kunne du vide det? Skulle man ikke umiddelbart tro at indholdet nødvendigvis burde flyde over tabellen for at kunne flyde ud over div'en som indkapsler tabellen.

In any case - tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2009 - 20:34 #3
Jo, det kunne man godt forestille sig - jeg ved ikke præcis hvorfor.

Men jeg tillader mig at lægge et svar :)